utorok 25. septembra 2012

Pred odletom


Už je to tu. Pôvodne keď som sa rozhodol zrealizovať to po čom som roky túžil to bolo ešte tak strašne ďaleko. Nadšenie zostáva, ale pridáva sa k nemu rešpekt a strach zo všetkého neznámeho čo ma čaká. Nie je to prvýkrát čo idem z domu do rozvojovej či exotickej krajiny. Nie je to ani prvýkrát čo idem do zahraničia úplne sám. Ale teraz je to iné, úplne iné. Odlietam na rok do Kene starať sa o deti z ulice.

Celé to začalo ako nadšenie v lete 2011, keď som mal šťastie na úžasných ľudí. Práve oni ma nadchli natoľko, že môj vzdialený sen nadobudol reálne kontúry. Končil som školu, záväzky žiadne, ideálna východisková pozícia. Veľmi mi pomohlo, že aj rodičia nevystúpili ostro proti môjmu plánu a po istom čase som začal mať aj pocit, že ma podporujú. A dnes sa všetko stáva skutočnosťou. Balenie sa, klasické stresy čo všetko ešte treba kúpiť, stihnúť, posledné rozlúčky, dokonca aj malá slza v oku. Takto začína moje dobrodružstvo.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára